طراح گرافیک و مجری امور تبلیغاتی

مشاور و مجری امور طراحی چاپ و تبلیغات

طراح گرافیک و مجری امور تبلیغاتی

مشاور و مجری امور طراحی چاپ و تبلیغات

طراح گرافیک و مجری امور تبلیغاتی

استودیو ترسیم ایده مشاور و مجری امور طراحی ، ایده پردازی و تبلیغات

" استودیو ترسیم ایده در نظر دارد برای اولین ثبت سفارش ، 20 درصد تخفیف ویژه بهمراه 20 دقیقه مشاوره رایگان به شما عزیزان اختصاص دهد. برای ثبت سفارش طراحی با ما در ارتباط بمانید : 09193636528 "

خدمات طراحی گرافیک ترسیم ایده شامل : مشاوره طراحی و تبلیغات ، ایده پردازی و خلاقیت ، اجرا و نظارت ، طراحی لوگو ، طراحی اوراق اداری، طراحی وب سایت ، طراحی کاتالوگ ، عکاسی تبلیغاتی ، طراحی بسته بندی ، طراحی کاراکتر ، طراحی پوستر ، طراحی بروشور ، طراحی فولدر ، تصویر سازی ، طراحی بیلبورد ، طراحی تابلو ، تبلیغات محیطی ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، پکیج تبلیغاتی ، استند تبلیغاتی ، طراحی سه بعدی ، تیزر تبلیغاتی ، فیلم تبلیغاتی ، کلیپ تبلیغاتی ، لوگو متحرک ، طراحی برندبوک و کلیه امور چاپی می باشد

استودیو ترسیم ایده مشاور و مجری امور طراحی ، ایده پردازی و تبلیغات
خدمات طراحی لوگوی اختصاصی شرکتی ، سوشال نتورک ، شخصی و ارگان ها با بهرین کیفیت و قیمت در ایران

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم با شما چند نمونه کار خلاق در زمینه طراحی کارت ویزیت یا همان business card  را ببینیم . کارت ویزیت یا همان هویت قابل انتقال مجموعه شما . کارتی که می تواند در بسیاری از جلسات آشنایی ، محافل ، رویدادها ، نشستها و … کمکی شایانی را برای بمنظور رساندن سریع از هویت کسب و کار شما ، یاری رسان باشد.

این شاید مجموعه ای کوچکی از ایده های طراحان خوش ذوق باشد  ولی در آینده نزدیک سعی بر این داریم تا آثار بهتر و بیشتری در این زمینه به شما خوانندگان عزیز ارائه نماییم. باشد که این مقاله بتواند نگاه و عمق دید هنری شما را برای انتخاب طراح مجموعه تان و یا خلق آثارتان وسعت و یاری بخشد. در ضمن شما همواره میتوانید ایده های خود را با ترسیم ایده در میان بگذارید تا شاهد به تصویر کشیدن ایده ها باشیم.

کارت ویزیت چیست ؟ 

در گام اول برای هر کسب و کاری داشتن کارت ویزیت برای شناساندن اولیه هویت یک سازمان ، فرد و یا یک خدمت در اولین برخورد با مخاطب بکار می آید . کارت ویزیت در حقیقت نشانه کوچکی از مجموعه شما و یا خود فرد شما بحساب می آید . کارت ویزیت در واقع ابتدایی ترین نشانه در کسب و کار شما می باشد که فرد پس از اولین جلسه آشنایی ، با خود به همراه میبرد و حقیقت کار شما پس از ترک جلسه ، بدست مخاطب هدف سپرده میشود .

تاریخچه کارت ویزیت به آنجا برمی گردد که شاهزادگان و اشراف زادگان برای دیدار با اشخاص مهم ، کاغذ یا پوستینی را جلوتر برای شخص ملاقات شونده، می فرستادند تا خود را به او معرفی کنند ، از سوابق اشرافزادگی خود نوشته و قرار رسمی ملاقات را با او بگذارند. در واقع این همان تعامل اول با مخاطب بوده که شخص ملاقات کننده از خود به مخاطب ارائه می داده است و اهمیت معرفی ابتدایی را نشان میدهد.

اکنون ما طراحانی را میبینیم که با خلق و ایجاد تصاویر و ایده های خلافانه سعی بر ایجاد طرحی نو و ماندگار می باشند . طرح کارت ویزیت هر چقدر منطقی  و ساده تر باشد می تواند در ذهن ماندگاری بیشتری را داشته باشد . ارتباط مستقیم طرح و کسب و کار شما هرچقدر نزدیک تر باشد می تواند حس بهتری را به مخاطب القاء کند و این یکی از موضوعات و تکنیکهای مهم در طراحی کارت ویزیت می باشد .

استفاده از هارمونی رنگ در طراحی کارت ویزیت ، استفاده از طراحی حرفه ای لوگو ، محتوای کوتاه و مناسب ، کیفیت و روش چاپ مرتبط و همچنین استفاده از کاغذ مناسب در بدست آوردن هویت بصیری و هدف اصلی که همان برندینگ اولیه می باشد میتواند کمک رسان و مثمر ثمر قرار بگیرد.

در زیر به 70 تا از بهترین و خلاقانه ترین کارت ویزیت های طراحی شده می پردازیم .

طراحی کارت ویزیت خلافانه

طراحی کارت ویزیت خلافانه

 

 برگرفته از وب سایت www.tarsimeideh.ir

طراحی و گرافیک : https://www.vahidvalizadeh.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی